Viimeisin tapahtuma 27 päivää sitten
Höntsä sählyä torstaisin klo. 15-17.
| Laji |
Salibandy
|
| Kotipaikka |
Rovaniemi
|
| Sarja |
Korkkis cup |
| Jäseniä |
21 (Pelaajalista)
|
| Tapahtumat |
42 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana |
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia.
Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Miika
Heipähei,
Käynnistellään säbäkautta tälle lukukaudelle. Minä ja Joonas olemme tänään menossa pelaamaan sulkapalloa klo. 15 --> jotta pelit onnistuu pienemmälläkin porukalla. Peleihin saa liittyä halutessaan.
Lisäsin Nimenhuutoon tuleville viikoille harjoitusvuorot niin ilmoittautukaa aktiivisesti sen kautta, jotta tiedetään saadaanko pelejä aikaiseksi.
Tuleville vuoroille voi houkutella lisää pelaajia, jotta saadaan hyvät pelit aikaiseksi ja hiki virtaamaan.
Ensimmäisten kertojen jälkeen voidaan myös pohtia, onko sähly edelleen laji, jolla jatketaan vai olisiko mielekkäämpää pelailla jotakin muuta esim. Ulkona.